Subject: RE: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Egert Linkmann'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 14:05:37 +0300

Tere!

Taotluse alusel, on väljastanud alljärgnev NOTAM:

A1198/24
(A1198/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/090/5839N02535E009 A)EETT 
B)2405220600 C)2405311500 D)22 24 27-31 DAILY 0600-1500 E)TEMPO RESTRICTED 
AREA EER2156DRONE ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI AREA: 
584708N 0253732E - 584547N 0254516E - 583127N 0253615E - 583202N 0252556E - 
584708N 0253732E, EXC TEMPO SEGREGATED AREA EETSA21 NURMSI. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5650 2880, ALTERNATIVE TEL 
+372 5854 8015. F)SFC G)FL090)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Egert Linkmann <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 15, 2024 12:47 PM
To: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]
Subject: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus

Tere

Edastan Teile õhuruumi taotluse, dokumendid lisatud manusesse.

Egert Linkmann

Threod Systems